26 Nisan 2012 Perşembe

Posted by jinson on 00:40 No comments


Evde yalnız olduğum günlerden biriydi ve canım mutfağa girip bir şeyler atıştırmak istedi. Ve bir makarna canavarı olarak şöyle güzel soslu bir makarna yapıyım da afiyetle yiyim dedim. Önce erişte makarnamı pişirdim. Sonra sos için 2 adet patlıcan 2 adet domates ve 1–2 tane de biberi aldım. Önce patlıcanları küp küp doğradım ve kızartmaya bıraktım. Onlar biraz kızarmaya başlayınca üzerine rendelediğim domatesleri ve biberleri ilave ettim. Tuzunu baharatını da ekledim ve piştikten sonra 1 patlıcan daha soydum. Onu da yuvarlak şeklinde kesip kızarttım. Servis tabağımı alıp önce kızarttığım patlıcanları tabağa dizdim. Ardından makarnamı koydum ve son olarak üzerini sosla süsledim. Harika görünüyordu ve ben hazırlarken sabırsızlandım sonra da afiyetle yedim. 

Categories: ,

0 yorum: