3 Mayıs 2012 Perşembe

Posted by jinson on 20:31 No comments
Malzemeler; 
250 gr margarin
2 yumurta
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı pudra şekeri
Kabartma tozu
Vanilya
Aldığı kadar un
İçi için;
2 adet elma
1-2 tatlı kaşığı tarçın
1 fincan toz şeker
Ceviz


İsterseniz önce içini hazırlayın. Elmaları rendeleyip şekerle birlikte orta ateşte 10-15 dk kadar pişirin. Daha sonra istediğiniz kadar ceviz içini ve tarçını ekleyin. 
Hamuru için; oda sıcaklığındaki margarini şekerle karıştırın. Diğer malzemeleri de sırayla ekleyip yumuşak bir hamur elde edin. Şeklini istediğiniz gibi yapabilirsiniz. Ben kalpli kek kalıplarını kullandım ve önce hamurun bir kısmını kalplerin içine yaydım, içine hazırladığım elmalı içten koydum ve üzerini de yine kalpli kurabiye kalıbıyla hamurdan kestiğim parçalarla kapattım. Böylece değişik bir görüntü oldu. 

Categories: , ,

0 yorum: