27 Ekim 2012 Cumartesi

Posted by jinson on 17:58 No comments



Annemin sabahın köründe beni kaldırıp ta “kalk hadi kahvaltıya teyzenler geliyo” demesiyle zoraki uyanıp hazırladığım bir kolay tarifcik var şimdi sırada. Aslında kahvaltı hazırlamayı  severim, ama benim için hazırlanan kahvaltıyı daha çok severimJ Uykumu açtıktan sonra attım kendimi mutfağa. Şöyle bir dolaba baktım ne var ne yok diye.  Neyse ki malzemeler mevcuttu ve yapımı da pratik. Kahvaltıda da yemekte de hazırlayıp sunabileceğiniz bir tat, buyurun bu lezzeti deneyin derim.
Malzemelerin miktarı isteğinize kalmış ben sadece nelerle yapıldığını anlatacağım zira dediğim gibi çok basit. Önce havuçları ve kabakları soyup rendeledim. Ayrı tavalarda ikisinin de yağ ve tuzunu ekledikten sonra hafif kızartmaya bıraktım. Sonra biraz yoğurt ve mayonezi karıştırıp hazır hale getirdim. (mayonezsiz yemem abi!)   Kabak ve havuç kızardıktan sonra yoğurtlu karışıma ekledim. Arzu ederseniz çeşitli baharatlarla tatlandırabilirsiniz de. Ben kırmızı pul biber ve naneyi tercih ederim genelde. Gerisi size kalmış afiyetle yiyin. 

0 yorum: